Organizujete konferenci a potřebujete pro návštěvníky jednoduchou a přehlednou aplikaci pro plánování schůzek, rezervaci stolečků a možnost vzájemné komunikace?
Naše aplikace MEET nabízí řešení. K provozu stačí pouze webový prohlížeč, aplikaci je tedy možné používat odkudkoliv i na mobilním zařízení bez nutnosti cokoliv instalovat.
Chcete si aplikaci vyzkoušet na vlastní kůži?
Napište nám pomocí kontaktního formuláře, který se nachází na konci stránky a mi Vám zřídíme demo účet.
Požádat o demo účetHlavní vlastnosti
- Webové uživatelské rozhraní - k provozu stačí pouze internetový prohlížeč
- Reaktivní, moderní aplikace - okamžitě reaguje na požadavky s minimálním počtem reloadů stránky
- Responsivní vzhled - vhodné pro používání na mobilech mobilních zařízeních, včetně možnosti přepnout do tmavého vzhledu
- Websockety - okamžité upozornění na změny a komentáře provedené ostatními uživateli
- Push Notifikace Nově - Možnost nastavení push notifikací pro více zařízení najednou
- Emailing - rozesílání notifikačních emailů přímo uživatelům, hromadné rozesílání infomailů
- Vícejazyčnost - možnost přeložení do libovolného jazyka (včetně podpory zemí s obráceným směrem textu, např. Herbrejština)
- Oblíbení a hromadné akceNově - Možnost hromadně pozvat více účastníků najednou, označit jako oblíbené a filtrovat
- Backend - pro administrátory s možností spravovat celý event. Administrační část je v GitHubu pečlivě zdokumentovánaNově
- Nápověda - aplikace se snaží být co nejvíce intuitivní, avšak i tak je zde pro jistotu integrovaná stručná nápověda
Další funkce
- Automatická detekce volných slotů přizvaných účastníků a přiřazení místa setkání
- Skupinové pozvání s možností pozvat všechny účastníky ze stejné společnosti
- Chaty mezi uživateli a komentáře u jednotlivých schůzek
- Seznam účastníků s informací o dostupnosti přímo v den konference dle potvrzeného check-in
- iCal export jak hromadný - všech schůzek, nebo jen jednotlivé schůzky
- Soukromé poznámky a generování reportu Nově - možnost exportu všech proběhlých schůzek včetně soukromých poznámek
- QR kódy a čtečka kódů pro rychlý check-in na konferenci, či na subeventy, jako např. večeře, placené vstupy atd
- Vlastní lokace - možnost založit vlastní místo schůzky, zvolit si preferovaný stůl atd
- Avataři - možnost uploadu fotografie, či použití generátoru z iniciálů
- Podpora časových pásem aplikaci je možné používat v libovolném časovém pásmu
- vCardNově - sdílení kontaktů na kartě detailu účastníka a pomocí QR kódu
- Sdílení souhrnu meetingůNově - sdílení plánu schůzek s dalšími účastníky
Dokumentace, nápověda
Instruktážní videa
Reference
Organizace používající aplikaci MEET při organizování svých eventů:
Zpětná vazba a doporučení
Tim Kleefass / Denog
"The tech team has been very supportive every time we had questions."